DíjakHonda hírekVállalat

Jelesre vizsgázott a Honda egy kereskedői felmérésben

  • A Honda produkálta a legnagyobb előrelépést a felmérésben idén
  • A kutatás a márkakereskedői hálózat elégedettségi szintjét méri a márkát illetően
  • A fejlődés rávilágít a Honda elégedettség iránti elkötelezettségére az elosztói és a vásárlói köröket tekintve

A Honda UK jelentős előrelépést mutatott fel egy - a márkakereskedői hálózatok között, az Egyesült Királyságban végzett - felmérésben. A márka ugrott előre a legnagyobbat tavalyhoz képest, emellett a legjobbak közé került a piaci szereplők között - különösen az új és használt autó értékesítés, valamint a finanszírozás terén.

A Car Dealer Magazine által végzett kutatás az adott márka értékesítői csoportjait kérdezte, mennyire elégedettek az anyacég versenyképességével, terveivel, finanszírozási lehetőségeivel és a visszaforgatott támogatások mértékével.

Honda CR-V

A hondás kereskedők általában megnyerőnek találták a vállalat teljesítményét, különösen a használt termékek értékesítése terén, így 90%-os végeredmény született. A nagyszerű hír a néhány héttel korábbi győzelmet követi, amikor is a márka assistance szolgáltatását értékelték a legjobbnak szintén odakint.

A fejlődés megmutatja, a Honda továbbra is a magas fokú kiszolgálási és tulajdonosi élmény mellett kötelezett el.

A felmérés vonzónak találta továbbá a Honda márkát befektetői szempontból is, vagyis új márkakereskedés elindítása nyerő lépés lehet a piacon.

Honda HR-V

Rebecca Stead, a Honda UK hálózatfejlesztő vezetője elmondta: "Nagyon örülünk, hogy ilyen jelentős fejlődésen mentünk keresztül kereskedéseink viszonylatában az elmúlt tizenkét hónapban, és még további előrelépésre számítunk."

"Márkaként nagy hangsúlyt fektetünk a viszonteladó partnereinkkel kialakuló munkaviszony minőségére, és arra, hogy megfelelő folyamatok és finanszírozási formák mellett működtethessék vállalkozásukat. Törekvéseink eredménye kívülről is meglátszik, hiszen az elégedett és boldog hálózat tovább erősíti a Honda márka értékét és bővíti a potenciális vásárlók körét."