Frédéric úr, a klasszikus Hondák klubjának tagja, boldogan használja Insightját. Az alábbi videóban megosztja tapasztalatait, és beszél fogyasztási rekordjáról.
A Honda környezetterhelésre vonatkozó törekvései mélyen a vállalat gyökeréig nyúlnak vissza. A magnézium, alumínium és műanyag felhasználása, vagyis a könnyített konstrukció mellett az aerodinamika is egyre nagyobb szerepet kapott az alábbi Insight esetében.
A háromhengeres benzinmotor és az elektromotor alkotta az IMA rendszert, amelyet manapság a modernebb, kétmotoros hibrid rendszer helyettesít. Szerelik Jazzbe, januártól az új Accordba, utóbbiban 210 lóerő felett lesz az összteljesítmény, és várhatóan továbbra is kategória első fogyasztással büszkélkedhet az elődhöz hasonlóan.
Visszatér a Honda Insight
Az új Honda Insight kifinomult stílusával, dinamikus kiállásával, páratlan belső terével és kategória első teljesítményével testesíti meg a vállalat törekvéseit: az olyan elektrifikált autók gyártását, amelyek a jellegzetes kompromisszumok nélküliek." - mondta Henio Arcangeli, Jr., az American Honda Motor hondás autós divíziójának alelnöke. "Nem kell elektromos beállítottsággal rendelkezned ahhoz, hogy értékeld az új Insightot - önmagában egy nagyszerű autó attól függetlenül, hogy mi történik motorházteteje alatt."
Az 1999-es bevezetésű, első generációs Insight volt Amerika első hibrid járműve. Tervezésekor nagy hangsúlyt kapott az alacsony légellenállás és a könnyű, alumínium szerkezet. Végeredményképpen, a kétajtós Insight a legjobb üzemanyag-hatékonyságú autó lett az USA-ban. Esetében alkalmazták először a Honda Integrated Motor Assist (IMA) hibrid rendszerét.
A második generáció 2009-ben debütált a legelérhetőbb piaci hibridként. Ötajtós, ötszemélyes kialakításával több helyet nyújtott utasainak, miközben továbbra is az IMA rendszert használta.
A vadonatúj Honda Insight teljesen újat hoz a stílus, a csomagolás, a prémium funkciók és a teljesítmény terén. Olyat, amelyet egy vezető márka vásárlói elvárnak - egy hibrid autó kompromisszumok nélkül. Az első két generációval ellentétben a hajtóegysége a Honda innovatív, kétmotoros rendszere, amely versenyképes hatékonyságot nyújt, erről már több más modellnél is tanúbizonyságot tett.
"A 2017-es Nemzetközi Észak-Amerikai Autószalonon jelentettük be a Honda törekvéseit az elektrifikációt illetően, vagyis hogy az eladott modelljeink kétharmada elekromos legyen 2030-ig" - mondta Arcangeli. "Az Insight 2018-as bevezetésével immáron az ötödik hibrid vagy elektromos autónk lép színre mindössze egy év leforgása alatt, ezzel is mutatva elkötelezettségünket célunk irányában."
Az Insight a Honda greensburgi gyárában, a Civic és CR-V mellett készül hazai és világpiaci alkatrészek felhasználásával. A palettában a Clarity család (plug-in hibrid, elektromos és üzemanyagcellás) és a hamarosan debütáló hibrid Accord kap majd helyet.