Honda Hibrid Technológia I.

C2

A jövő képlete.

"A Honda hibridek teljesítményüket rugalmasan adják le, fogyasztásuk kitűnő – és mindezt sokkal kisebb károsanyag-kibocsátás mellett érik el."

C3

Nagyon fontos, hogy lépést tudjunk tartani a modern közlekedésre vonatkozó alacsonyabb kibocsátási normák iránti megfelelés egyre növekvő igényeivel. Nem csak a jelen, hanem a jövő környezettudatos világában is. Az új előírások máris éreztetik hatásukat az autózás költségeiben, és ez a jövőben is így fog maradni. Eljött a hibrid hajtás ideje, és a hibridek az idő előrehaladtával egyre népszerűbbé válnak, mivel a hibrid autókkal – az alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátás mellett – sokkal jobb üzemanyag-fogyasztás érhető el, mint a hagyományos, benzinüzemű járművek esetében. Egyszerűen megfogalmazva: a hibridek maradni fognak, hosszú távon pedig nagyszerű megoldást jelentenek a takarékosságra is.

Hibrid autók a Hondától

Az alacsony szén-dioxid-kibocsátású társadalom kialakulását szem előtt tartva folytatjuk a hibrid járművek fejlesztését

A hibrid járművek fejlesztésének területén szerzett szakértelmünk alapjául a kreativitás, az innováció és a folyamatos fejlesztés szolgált. A hibrid hajtásláncot először 1999-ben mutattuk be az Insight modellel, és azóta jelentős előrehaladást értünk el az alkalmazott technológiai megoldások továbbfejlesztésével, hogy kiterjeszthessük hibrid járműveink kínálatát.

Sport Hybrid SH-AWD

Ez a Honda négykerékhajtású rendszerének következő generációja: a járműben benzinmotor van, amely egy nagy, elől található villanymotorral, és két, hátul elhelyezett villanymotorral működik együtt. Ez a sajátos elrendezésű hibrid hajtásláncnak köszönhetően a járműnek jobbak a kanyarodási és fékezési tulajdonságai és üzemanyag-takarékosabb is. Nem véletlenül nevezzük kifejezetten könnyen kezelhető összkerékmeghajtásnak (Super Handling – All-Wheel Drive).

C2

Honda Hybrid Performance i-MMD

A dinamikus haladás zökkenőmentes élménye egy önállóan gondolkodó rendszertől.

Az általunk intelligens Multi Mode Drive-ra elkeresztelt hajtáslánc három hajtási mód között váltogat – a vezetési helyzetnek és az aktuális útviszonyoknak megfelelően.

Kettős meghajtás

Egyszerűen megfogalmazva: továbbfejlesztett hibrid járműveink a benzinmotorok és a villanymotorok előnyeit ötvözik. A sokkal jobb fogyasztás elérését szolgálják – ehhez egy üzemanyag-takarékos benzinmotor van összekapcsolva nagy teljesítményű villanymotorokkal. Ezek a motorok összhangban működnek, a meghajtási üzemmódok közötti átmenet észrevétlen: egyenletes teljesítményleadás és megfelelő gyorsulás, amikor szükség van rá.

Az új hibrid SUV modellünk, a vadonatúj Honda CR-V Hybrid.

A kétmotoros i-MMD rendszerre támaszkodva készítettük el a mindenki számára elérhető, Európában értékesíteni kívánt első hibrid SUV járművünket, a vadonatúj Honda CR-V modellt. A prémium minőségéről, sokoldalúságáról és kategóriaelső helykínálatáról ismert, – egy kétliteres, Atkinson-ciklusú benzinmotor és egyedi hibrid hajtásláncunk köré épülő – új CR-V készen áll arra, hogy (sokkal kevesebbért) sokkal messzebb vigye el, egészen egy új látóhatárig, és még azon is túl.C5

Az NSX-ről

Az USA-ban a Honda luxusmárkájának nevét, az Acura megjelölést viselő modell felülírja a hagyományos szupersportautókról alkotott képzeteket.

Az NSX-et a New Sport eXperience jelige ihlette. Meghajtása ennek megfelelően egyedi: 3,5 literes, V6-os, biturbó benzinmotorjához három elektromotor és egy 9 fokozatú, dupla kuplungos automata váltó kapcsolódik. Az 581 lóerős rendszerteljesítmény és a hibrid összkerékhajtás révén kevesebb, mint három másodperc alatt éri el a 100 km/órás tempót, végsebessége 307 km/óra. Az irányítás, a gázreakció, a kapcsolási idő és a motorhang, egyszóval az autó egész viselkedése négyféle vezetési módban variálható, így a tisztán elektromostól a pályahasználatra való beállításokig minden kiválasztható.

Az NSX egyik érdekessége a Sport Hybrid Super Handling All-Wheel-Drive meghajtás, amely első a maga nemében a szuperautók birodalmában. V6-os bitúrbójának és három elektromotorjának köszönhetően minden téren dinamikus teljesítményt nyújt – legyen szó gyorsításról, kanyarodásról és fékezésről. Nyomatékleadása egyenletes és változtatható a kerekek között. A fejlett elektromos meghajtási technikát soha el nem öregedő külsőbe csomagolták a mérnökök: az innovatív karosszéria- és alváz-kialakítás kimagasló ergonómiával társul a kabinban. A vezető pontos, utasításokra azonnal reagáló gépet ural. A következő generációs NSX valóban a New Sports eXperience jelmondathoz hű vezetési élménnyel gazdagít.

Az NSX az egyetlen szupersportautó, amelyet az USA-ban álmodtak, fejlesztettek és gyártottak le hazai és világpiaci alkatrészek felhasználásával. Különálló gyártóközpontja a Performance Manufacturing Center névre hallgat, és Marysville-ben található.

199432 HONDA TEASES UPDATED CIVIC TYPE R AT 2020 TOKYO AUTO SALON Scaled

A Hondáról

A Honda 1959-ben kezdte meg tevékenységét az Egyesült Államokban, Kaliforniában, s jelenleg több mint 40 ezer alkalmazottja van Észak-Amerikában az értékesítési, a marketing, a finanszírozási, a kutatás-fejlesztési és a gyártási területeken. A vállalat helyi befektetéseinek értéke meghaladja a 22 milliárd dollárt.

A Honda 35 éve kezdett autógyártásba Amerikában. Jelenleg 19 főbb létesítményt működtet a kontinens északi részén. 2017-ben az USA-ban eladott Hondák több mint 93%-a Észak-Amerikában készült hazai és világpiaci alkatrészek felhasználásával.