Acura MDX Type S Aerodynamics Testing Control Room 1024x673

A Honda 2022. márciusában megnyitotta új, 124 millió dolláros korszerű szélcsatornáját, amellyel a Honda és az Acura termékek, valamint a vállalat versenyjárművei fejlesztési tesztelési képességeinek új korszaka kezdődik. A Honda Automotive Laboratories of Ohio (HALO) új létesítménye, amely a független Transportation Research Center Inc.-ben (TRC) található, Közép-Ohióban, a világ legfejlettebb szélcsatornája, három különálló, legkorszerűbb tesztelési funkcióval – aerodinamika, aeroakusztika és versenyzés – egy helyen.

A Honda létrehozta a többfunkciós HALO létesítményt, hogy megerősítse elkötelezettségét az üzemanyag-hatékony és élvezetes vezetési járművek fejlesztése iránt. A maga nemében az egyik legfejlettebb szélcsatorna, amely egyedülálló, cserélhető, moduláris alapsík rendszert használ, amely képes a sorozatgyártású járművek és versenygépek aerodinamikai tesztelésére.

A sorozatgyártású járművek fejlesztésére tervezett ötöves gördülő útrendszerrel, valamint a nagy teljesítményű sportautók és a célra épített versenyjárművek tesztelésére szolgáló második egyetlen széles szalagos rendszerrel az alagút több mint 190 mérföld/órás szélsebességet generál.

Sőt, a szélcsatorna gyorsan lehetővé tesz egy kifinomult akusztikus tesztrendszert egy aeroakusztikai tesztelési módhoz, amely mikrofonokból és kamerákból álló erőteljes akusztikus tömbrendszert használ, amely valós idejű adatokat és precíziós méréseket gyűjt. Ez a járműtervezés egyik elemeként még fontosabbá válik, ahogy a Honda villamosított jövője felé halad.

Ahogy a Honda továbbra is villamosított jövője felé halad, a zajcsökkentés még fontosabb elemmé válik a járműtervezésben. Motor- és kipufogóhangok hiányában a szélzaj jobban érezhető lesz az elektromos járművek utasterében. Az akusztikus tesztrendszer segítségével a Honda mérnökei minden eddiginél gyorsabban képesek lesznek azonosítani a belső és külső zajproblémák pontos helyét.

“A Honda termékfejlesztési képességei új magasságokba fognak emelkedni az ohiói kutatási tevékenységünkbe való befektetésnek köszönhetően” – mondta Jim Keller, a Honda Development & Manufacturing of America, LLC (HDMA) ügyvezető alelnöke és a vállalat észak-amerikai autófejlesztési részlegének vezetője. Központ. “Ezzel az új létesítménysel a Honda nem egyszerűen egy fejlett technológiai létesítménybe fektet be, hanem az itt dolgozó Honda mérnökeinek és más kutatóinak jövőjébe is.”

Az új szélcsatorna a vállalat fejlett biztonsági kutatóközpontjával párosulva két világszínvonalú létesítményt biztosít a Honda K+F mérnökei számára Ohióban; egyaránt támogatja az Amerikában gyártott termékek tervezését és fejlesztését hazai és globális forrásból származó alkatrészek felhasználásával. Ez egyben lehetőséget kínál a Honda mérnökei számára, hogy kapcsolatokat építsenek ki más aerodinamikai és aeroakusztikai kutatásokban érdekelt vállalatokkal, támogassák a STEM-tevékenységeket, és fenntartsák az általános aerodinamikai közösség tesztelési igényeit.

Ezen túlmenően a szélcsatorna aerodinamikai tesztképességei hozzájárulnak a vállalat jövőbeli, teljesen elektromos járműveinek hatótávolságának és teljesítményének növeléséhez, támogatva a Honda azon törekvéseit, hogy folyamatosan előmozdítsák jelenlegi pozícióját Amerika legüzemanyag-hatékonyabb és legalacsonyabb CO2-kibocsátású teljes sorozatú autógyártójaként.

A HALO szélcsatorna a Honda legújabb nagyberuházása Ohio államban, ahol a vállalat több mint 40 éve fejleszti és gyártja termékeit – immár 14 milliárd dollár értékben.