HondaNet

  • Különleges zenei együttműködés – főszerepben a Honda Jazz és Otis Lawrence szaxofonos
  • A nem mindennapi műhöz a Jazz e:HEV hangjait használták fel
  • A Nemzetközi Jazznapot április 30-án ünneplik a világ 190 országában
  • A rendhagyó előadásról készült, látványos filmet a hivatkozásra kattintva tekintheti meg!

A Honda igazán magasra teszi a lécet a Nemzetközi Jazznapon a díjnyertes Jazz e:HEV, valamint a híres és elismert szaxofonos, Otis Lawrence egyedaülálló, közös előadásával. 

A mű különlegessége abban rejlik, hogy az alapot az ülések mozgatása, az üzemanyagbetöltő-fedél nyitása, a zárak kattanása, valamint az ablakok, az ajtók, illetve a motorháztető nyitása és zárása során keletkező hangok adják, amit Otis szaxofonmuzsikája varázsol csodálatos zenei élménnyé. Biztosak vagyunk benne, hogy ez az előadás világszerte elnyeri a jazzrajongók tetszését. 

– A Honda Jazz stílusával, kifinomultságával, valamint legendás megbízhatóságával tökéletes társa Otisnak és szaxofonjának.  Amióta a modell több mint 20 évvel ezelőtt megjelent Európában, elkötelezett rajongótáborra tett szert, és dicshimnusznak beillő visszajelzéseket kapott.  Ez a zenemű tehát méltó tisztelgés népszerű slágermodellünk előtt – méltatta az előadást Nik Pearson, a Honda Motor Europe vállalati kommunikációért felelős vezérigazgatója. 

Honda Jazz e:HEV

A Honda Jazz e:HEV a pazar helykínálatot, a gazdaságos működést és a fejlett technikát ötvözi, mindezt stílusos, vonzó formába csomagolva. Napjainkban már a negyedik, hibrid hajtásláncú nemzedék tagjai hódítanak, és a Jazz a márka egyik legsikeresebb típusának számít, tekintve, hogy 2001-es bevezetése óta csaknem 9 millió darabot adtak el belőle világszerte, és több mint 50 nemzetközi díjat zsebelt be. A négy felszereltségi szinttel – Elegance[1], Advance, Crosstar és Sport Advance – elérhető Honda Jazz messze sokoldalúbb és kifinomultabb elődeinél. 

Sikerének egyik kulcsa a letisztult, nagy használati értékű és végtelenül praktikus utastér. Osztályának legnagyobb, 986 mm-es hátsó lábterével büszkélkedhet, míg a Mágikus Ülésrendszernek köszönhetően egyszerűen felhajthatóak az ülőlapok, és az előredöntött háttámlákkal síkpadlós csomagtér alakítható ki a nagyobb tárgyak szállításához. 

Miként a többi közkedvelt Hondánál, a Jazz e:HEV esetében is korszerű, hibrid hajtáslánc gondoskodik a hatékony működésről – az erőforrás szén-dioxid-kibocsátása mindössze 102 g/km, átlagfogyasztása pedig csupán 4,5 liter 100 kilométerenként (WLTP-ciklus szerint mérve).