A 2017-es IMSA WeatherTech SportsCar Championship 24 órás versenyét Daytona Beach-en rendezték a hétvégén. Az Acura GT3-as versenyautók a körök 27%-ban uralták a mezőnyt.
Az Acura NSX GT3-ak sikeresen végeztek a hosszútávú versenysorozatok első állomásán, a Rolex 24 megmérettetésen. A 634 körből 171-et vezettek, végeredményben pedig egy ötödik hely született, amely a 27 fős rajtrácsot és a bemutatkozást elnézve kitűnő eredmény.

Az utolsó órákban úgy festett, az első hat között fut be a 93-as és 86-as sorszámú versenyautó. Azonban 30 perccel a vége előtt korábbi pályabalesetből adódó hiba miatt az egyik NSX kiállásra kényszerült. Jeff Segal pedig ötödikként haladt át a célvonalon.
A GTD osztályban olyan prémium autógyártókkal küzd az Acura, mint az Aston Martin, az Audi, a BMW, a Ferrari, a Lamborghini, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche. A 27 autó négy kategóriában küzdött, amely messze az eddigi legnépesebb versenyt jelentette.
A széria következő állomása március 18-án Sebringben lesz az immáron a 65. éve megrendezett 12 órás viadal személyében.

Az Acura NSX GT3-ról
Az NSX GT3 meghajtásáról 3,5 literes, 75 fokos hengerszögű, dupla turbós, DOHC V6-os motor gondoskodik, amely a blokkot, a hengerfej részt, a vezérmű- és főtengelyt, a dugattyúkat és a száraz kenési rendszert tekintve megegyezik a sorozatgyártású változatéval. A szabályoknak megfelelően az erőforrást hatfokozatú, szekvenciális versenyváltóhoz társítják, amely a hátsó kerekekhez továbbítja az erőt.
Az NSX GT3 a sorozatgyártású testvér ultra-merev, könnyű és több anyag kevert felhasználásával megalkotott karosszériáját kapja meg. A kiegészítő merevítéseket a Performance Manufacturing Centerben készítik.
Kapcsolódó cikkek
-
A top 5-ben végzett az NSX a Rolex 24 versenyen
-
11 különleges Type R-pillanat
-
Különdíjas az NSX Japánban
-
Svájci gazdánál az első európai NSX
-
Mikulás-ajándék: vadonatúj NSX
-
Félre nagyágyúk: Év Autója díjnyertes az NSX
-
3 másodperc alatt százon: ültünk az új NSX-ben
-
Újabb teszten az NSX versenyautó
-
Acurás ínyencségek Kaliforniában
-
A legenda újjászületik: bepillantás az NSX fejlesztésébe – 4.rész
-
Hivatalos képeken az NSX GT3
-
Partraszállás! A Honda NSX Európában
-
Győzött az NSX a századik hegyi versenyen
-
Világelső elektromos NSX koncepció a 100. hegyi versenyen
-
A “Total Airflow Management” fejlesztési koncepció
-
Legördült az első NSX a gyártósorról
-
1,2 millió dollárért kelt el az első NSX
-
A legenda újjászületik: elkészült az NSX különálló gyártóközpontja – 3. rész